Pris: 199 kr pr konsultasjon

FAQ

1. Jeg ønsker å kansellere avtalen min, hvordan kan jeg gjøre det?

Du kan avbestille timen før du har valgt tidspunkt for når legen skal ringe deg. du vil få tilbake pengene dine i samme form som du betalte. vanligvis tar det 2-3 virkedager å få pengene tilbake. Husk at du alltid kan endre avtaletiden din ved å kontakte oss via skjemaet på nettsiden vår.

 

2. Legen min ba meg sende bilde/fil/vedlegg ved allergi eller noe, hvor skal jeg sende dem til?

Du kan sende den på vår epost [email protected] med navn og telefonnummer. legen vil ringe deg tilbake når han har mottatt og sett på den. e-posten din vil bli slettet etter 60 dager med all informasjonen din. Hvis vi trenger det igjen, vil legen be deg sende det igjen. Du kan når som helst kontakte oss for å vite hvilken informasjon vi har om deg i systemet vårt.

 

3. Hvordan kan jeg vite hvilke data du har om meg hvis jeg noen gang har bestilt time med deg?

Hvis du vil vite hvilken informasjon vi har om deg i vårt system, ta gjerne kontakt med oss gjennom skjemaet på nettsiden vår eller på e-post på elegevakt.no. du vil få svar innen 2 virkedager. Husk at vi sletter alle data som e-post fra systemet vårt etter 60 dager, men du er alltid velkommen til å spørre om det.

 

4. Jeg har spørsmål før jeg bestiller time, hvordan kan jeg spørre?

Du kan stille alle spørsmåls skjemaer ved å fylle ut skjemaet på vår nettside eller via e-post.

 

5. Jeg miste call fra legen vil jeg få det tilbake?

I tilfelle du går glipp av samtalen ved en tilfeldighet, vil vi ringe deg igjen så snart som mulig, eller du kan ganske enkelt ringe oss tilbake innen de neste fem minuttene. Etter fem minutter kan du sende oss en melding om tiden din, og vi vil gjøre vårt beste for å ringe deg.